Kompānija Lexus prezentēja koncepcijas auto LF-LC, kas sniedz priekšstatu par flagmaņa sedana LS nākamo paaudzi.
Jaunuma pirmizrāde, aprīkotu ar spēkiekārtu uz ūdeņraža degvielas elementiem, notika Tokijas autosalona ietvaros.
Prototipa gabarīta garums sastāda 5300 milimetrus, platums – 2000 milimetrus, bet augstums – 1410 milimetrus. Sedana ārēja izskatā izmantoja jaunu japānas markas dizaina filosofiju, kas saņēma nosaukumu „L-finesse”. Lexus LF-FC ir „četrdurvju kupejas” siluets ar kritošu jumta līniju, firmas radiatora resti, ka arī 21-collu alumīnija diski.
Automašīnas funkciju vadība tiek veikta pilnīgi ar žestu palīdzību. Virs centrālās konsoles rodas apļveida hologrāfiskais attēls, kurš attēlo, kā tieši sistēma pieņema konkrētus žestus.
Pilnpiedziņas sedans ir aprīkots ar „lieljaudas” spēkiekārtu uz degvielas šūnām, kas atrodas automašīnas aizmugurējā daļā. Tā iedarbina aizmugurējos riteņus, ka arī baro ar enerģiju divus elektriskus motorus, kuri ir uzstādīti uz katra no priekšējiem riteņiem.
Elektronika sadala griezes momentu starp aizmugurējo un priekšējo asi, pateicoties tam pilnizmēra sedanam ir „ārkārtas dinamika un vadība”. Spēkiekārtas vadības bloks atrodas priekšā, bet tvertnēm ar ūdeņradi ir „T-veida” forma, kas sniedz LF-FC optimālu svaru sadalījumu starp asīm.
Sedanam arī ir piemērota autonoma kontroles funkcija ar modernizētu apkārtējās satiksmes un ceļu infrastruktūras atpazīšanas sistēmu.
Saskaņā ar sākotnējo informāciju, jaunas paaudzes Lexus LS sērijas versijas debija notiks 2016.gadā. Sagaidāms, ka flagmaņa modeles motoru gamma iekļaus 5-litru V8 ar jaudu vairāk par 500 zirgspēkiem, ka arī hibrīda spēkiekārtu ar V6 dzinēju. Papildus tam, ir iespējams, ka var parādīties versija ar ūdeņraža spēkiekārtu.
Foto: Lexus