Kompānija Subaru Tokijas autosalona ietvaros prezentēja jaunu speciālu versiju „ielādēta” sedana WRX STI – S207. Jaunums atšķiras no sērijas modeļa ar īpašu eksterjera un interjera noformējumu, ka arī pārveidotu balstiekārtu, stūres vadību un dzinēju. Standarta 2-litru opozīta motora jaudu palielināja no 300 līdz 328 zirgspēkiem.
STI speciālisti uzstādīja jaunu dzinēja vadības bloku, dubultu turbīnas lāpstiņriteni, nulles pretestības gaisa filtru un citu izplūdes sistēmu, aizstāja virzuļus un stieņus. Piekārē standarta elementus aizvietoja uz uzlabotiem elementiem no Bilstein firmas.
Papildus tam, līdz 11:1 vērtībai bija mainīta stūres attiecības mehānisms. Pēc noklusējuma sedans tiek komplektēts ar vilces kontroles sistēmu, kura ļauj piebremzēt riteni labākai pagriezienu izejai. Ka arī mašīna saņēma sešu virzuļu bremžu mehānismu Brembo priekšā un četru virzuļu aizmugurē, 19-collu riteņu diskus BBS.
Subaru S207 sedans ir divās krāsās – zila un dzeltena. Dzeltena krāsa ir pieejama tikai speciālu uzlabojumu paketei NBR Challenge Package, kura veltīta WRX STI priekšnesumam „Nirburgringas 24 stundas”. Izņemot krāsu, šīs opciju komplekts iekļauj sevī melnas krāsas spoguļu korpusus, durvju sliekšņus ar S207 logo, sarkanas krāsas drošības jostas un melnu oglekļa antispārnu.
Subaru S270 tirāža irierobežota ra 400 eksemplāriem. Pasutījumus uz standarta versiju pieņems Japānā no 2016.gada marta par cenu no 5 miljoniem 550 tūkstošiem jenu (no 2 miljoniem 984 tūkstošiem rubļu).
Foto: Subaru